مشروب و مستی در مهمانی، پسر نوجوان را قاتل کرد

تابناک سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
در میهمانی مجردی ۶ نوجوان در منزل یکی از دوستان خود در منطقه خاوران که با سرو مشروبات الکلی همراه بود یکی از پسرها در حالت مستی و در پی یک اختلاف لفظی یکی از افراد حاضر در میهمانی را با چندین ضربه چاقو به قتل رساند.

به گزارش تابناک، فارس، این اتفاق روز جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه اتفاق افتاد و مسعود ۱۸ ساله در پی قتل سعید ۱۸ ساله از محل متواری شد که با اقدامات سریع کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. متهم در اعترافاتش گفت که در حین مصرف مشروبات یکی از بچه ها به من اشاره کرد که مقتول در لیوان من قرص انداخته و همین موضوع باعث درگیری من با سعید شد که به داخل آشپزخانه رفته و چاقویی برداشتم و به سمت سعید حمله ور شدم.

پلیس می‌گوید که متهم هم‌اکنون تحت بازداشت موقت قرار دارد و پرونده جهت تکمیل سیر مراحل قانونی در اختیار شعبه هشتم بازپرس دادسرای امور جنایی تهران است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.