صدور هشدار سطح نارنجی در خوزستان

تابناک سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس هشدار سطح نارنجی از اواسط دوشنبه توده گردوخاک با منشأ کشورهای همسایه وارد استان می‌شود و کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا را در پی دارد.

به گزارش تابناک، محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق هشدار سطح نارنجی شماره یک مورخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ صادره از مرکز ملی پایش و هشدار سریع گردوخاک هواشناسی خوزستان، ورود و تأثیر توده گردوخاک خارجی از اواسط وقت دوشنبه ۱۴ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

وی افزود: این پدیده ابتدا مناطق نیمه غربی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و سپس سایر مناطق خوزستان را دربرمی‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: فعالیت این توده گردوخاک تا اواسط وقت سه‌شنبه تداوم خواهد داشت و سبب کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا در مناطق مختلف استان می‌شود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.