سه گروگانگیر در شهریار دستگیر شدند

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
فرماندهی انتظامی شهریار از دستگیری سه عامل گروگانگیری دختر نوجوان۱۴ ساله در این شهرستان خبر داد.

سه عامل گروگانگیری در شهریار دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  فرماندهی انتظامی شهریار گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن دختر نوجوان۱۴ ساله تبعه افغانستانی در فردوسیه شهریار این موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه پلیس احتمال گروگانگیری از سوی ۳نفر ناشناس قوت گرفت که در تداوم بررسی‌ها مشخص شد عاملان گروگانگیری درخواست دریافت وجهی از خانواده وی داشتند.

ماموران کلانتری ۲۰فردوسیه با انجام اقدامات فنی، مخفیگاه گروگانگیران را در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران مورد شناسائی قرار داده و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی هر ۳نفر را دستگیر کرده و دختر نوجوان را به خانواده اش تحویل دادند.

متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.