شیوه‌نامه نقل و انتقال معلمان ابلاغ شد

تابناک چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
شیوه‌نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

شیوه‌نامه نقل و انتقال معلمان ابلاغ شد

به گزارش تابناک به نقل از مشرق؛ به منظور افزایش بهره‌وری و ساماندهی نیروی انسانی، افزایش رضایت شغلی و تسهیل شرایط خدمت فرهنگیان، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع شیوه نامه نقل و انتقال نیرو‌های رسمی پیمانی قراردادی و حق التدریس متقاضی انتقال برون استانی با تأکید بر مدیریت کمبود و بهبود تراز نیروی انسانی و سایر ضوابط و مقررات مربوط برای سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰۵ را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

در بخشی از این شیوه نامه آمده است:

-به منظور تسهیل امور، افزایش بهره وری، رعایت عدالت و بهینه سازی تراز نیروی انسانی، درخواست‌های ثبت شده در سامانه در مرحله پردازشی بر اساس رشته جنسیت، دسته بندی انتقال، امتیاز متقاضیان، ظرفیت انتقال مناطق مبدأ و مقصد و سایر ضوابط این بخشنامه توسط سامانه و به صورت سیستمی بدون دخالت عامل انسانی پردازش و تحلیل می‌شود؛ لذا با توجه به قابلیت مشاهده آخرین وضعیت درخواست در سامانه، ضرورتی به مراجعه حضوری همکاران به ادارات وجود ندارد.

- تمامی کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی متقاضی انتقال به واحد‌های آموزشی در صورت دارا بودن شرایط زیر می‌توانند در سامانه نقل و انتقالات ثبت نام نمایند:

انتقال دائم: حداقل ۳ سال سابقه تجربی

انتقال موقت: حداقل ۱ سال سابقه تجربی ملاک محاسبه سابقه تا تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۵ می‌باشد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.