جاسم امیری: ارتباط بسیار نزدیکی با نادو داریم

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
رئیس اندیشکده کشتی گفت: فدراسیون کشتی در موضوع مبارزه با دوپینگ بسیار جدی است.

جاسم امیری: ارتباط بسیار نزدیکی با نادو داریم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جاسم امیری رئیس اندیشکده کشتی ضمن تاکید بر جدیت فدراسیون در موضوع مبارزه دوپینگ افزود: در چند سال گذشته ارتباط فدراسیون با ستاد مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) بسیار نزدیک‌تر شده است.
وی تصریح کرد: دلیل اینکه تعداد نتایج مثبت آزمایش‌های دوپینگ کشتی گیران بیشتر شده است همین ارتباط نزدیک با نادو است و فدراسیون در مبارزه با دوپینگ پیشرو است.
امیری اظهار داشت: تمهید فدراسیون این بوده که افسران مبارزه با دوپینگ نادو در رقابت‌های داخلی و اردو‌ها حضور داشته باشند و این موضوع به خاطر جلوگیری از مثبت شدن دوپینگ آن‌ها در رقابت‌های بین المللی و محرومیت‌های سنگین آن است.
رئیس اندیشکده کشتی بیان داشت: تعداد تست‌ها از کشتی گیران هر روز در حال افزایش است و علاوه بر آن در حال تدوین تفاهم نامه با ستاد مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) هستیم تا تدابیر شدیدتر شود.
 امیری با تشکر از همکاری سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان تصریح کرد: آقایان درستکار و رنگرز در موضوع مبارزه با دوپینگ و اجرای آزمایش‌ها در اردو‌ها و مسابقات به ما کمک خوبی کرده‌اند.
وی افزود: البته برنامه داریم در موضوع دوپینگ به رده‌های نوجوانان و جوانان ورودمان را بیشتر کنیم. مربیانی که تست شاگردان آن‌ها مثبت شود به کمیته انضباطی فدراسیون احضار و طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.
امیری در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون به هیچ وجه در موضوع دوپینگ کوتاه نخواهد آمد و اندیشکده نیز در این موضوع ورود کرده و کلاس‌هایی با حضور مدرسین نادو برای آگاهی بخشی بیشتر برگزار می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.