آغاز لیگ برتر بوکس با حضور ۱۱ تیم

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
رقابت‌های لیگ برتر بوکس مردان باشگاه‌های ایران از روز پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه با حضور ۱۱ تیم آغاز خواهد شد.

آغاز لیگ برتر بوکس با حضور ۱۱ تیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته نخست مسابقات لیگ برتر بوکس مردان (بزرگسالان) باشگاه‌های کشور، یادواره شهدای گرانقدر جنگ رمضان، روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی شیرودی و در سالن بوکس شهید همت فدراسیون بوکس برگزار خواهد شد. در این دوره از رقابت‌ها ۱۱ تیم شامل باشگاه سبلان اردبیل، اکسین آمل، خانه قهرمان آذربایجان، نیروی زمینی، دلاوران قم، کاپیتان تهران، رعد پدافند ارتش، شاهین تهران، هیات بوکس خراسان، هیات بوکس گیلان و هیات بوکس یزد حضور دارند. طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون بوکس، دیدار‌های لیگ برتر به صورت هفتگی برگزار خواهد شد و هر هفته دو تیم در چارچوب این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.