تاکید نخست وزیر پاکستان بر حفظ آتش بس در منطقه

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
نخست وزیر پاکستان در پیامی بر اهمیت همکاری و آرامش در شرایط حساس کنونی منطقه تاکید کرد و تقویت مسیر‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها را خواستار شد.

تاکید نخست وزیر پاکستان بر حفظ آتش بس در منطقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان در پیامی با اشاره به تحولات اخیر منطقه، بر ضرورت حفظ و احترام به آتش بس تأکید کرد و گفت: ادامه آتش بس برای ایجاد فضای لازم جهت گفت‌و‌گو‌های دیپلماتیک و حرکت به سوی صلح و ثبات پایدار در منطقه ضروری است.

شهباز شریف در پیام خود تصریح کرد: تنها از طریق گفت‌و‌گو و تعامل سیاسی می‌توان به راه‌حل‌های پایدار در منطقه دست یافت و هرگونه فرصت برای پیشبرد دیپلماسی باید حفظ شود.

در همین حال گزارش‌ها حاکی از آن است که پاکستان که در یک ماه اخیر نقش میانجی گرانه‌ ایران و ایالات متحده را ایفا کرده است، همچنان در حال انتقال پیام‌ها میان طرفین جنگ از طریق کانال‌های دیپلماتیک بوده و تلاش‌های اسلام آباد برای برگزاری دور دوم مذاکرات همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.