از همدستی با آمریکا و رژیم صهیونی خودداری کنید

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
وزارت امور خارجه با هشدار درباره پیامد اقدامات مخرب حاکمان ابوظبی در همدستی با طرف‌های متخاصم علیه ایران تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در اتخاذ تدابیر لازم و مقتضی برای دفاع از منافع و امنیت ملی خود از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

از اقدام مخرب و همدستی با آمریکا و رژیم صهیونی خودداری کنید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت امور خارجه ایران در اطلاعیه‌ای با رد ادعا‌های بی اساس ابوظبی اعلام کرد: امارات از ادامۀ هم‌دستی با آمریکا و رژیم اسرائیل خودداری کند.

وزارت امورخارجه ضمن رد ادعا‌های ناصواب ابوظبی مبنی‌بر پرتاب موشک و پهپاد ازسوی ایران به امارات، افزود که اقدامات دفاعی نیرو‌های مسلح ایران منحصرا متوجه دفع شرارت آمریکایی‌ها بوده است.

در دو روز اخیر، همزمان با تشدید اقدامات خلاف قانون و تحریک آمیز نظامیان تروریست آمریکا در منطقه و تحرکات دریایی آنان تحت عنوان فریبکارانه ی" بشردوستانه "، مقامات ابوظبی نیز در رویکردی مغایر با اصل حسن همجواری و ناقض اصول بنیادین منشور ملل متحد همکاری‌های مشهودی با طرف متجاوز آمریکایی و تهدیدات امنیت و منافق ملی ایران داشته‌اند؛ با وجود این جمهوری اسلامی ایران با رویکردی مسئولانه و در راستای حرمت گذاری به خیر جمعی منطقه و امت اسلامی حداکثر خویشتنداری را از خود نشان داده است.

وزارت امور خارجه ایران ضمن محکوم کردن اقدامات مخرب حاکمان ابوظبی در همدستی باطرف‌های متخاصم علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله تداوم میزبانی پایگاه‌ها و ادوات نظامی آنها، درباره پیامد‌های خطرناک این وضع بر صلح و ثبات منطقه هشدار داد.

در این متن تاکید شده است: بدیهی است جمهوری اسلامی ایران در اتخاذ تدابیر لازم و مقتضی برای دفاع از منافع و امنیت ملی خود از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.