برنی سندرز، نماینده مجلس سنای آمریکا، شرکتهای نفتی را به سوءاستفاده از شرایط جنگ علیه ایران و به جیب زدن سود هنگفت متهم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ برنی سندرز، در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: شرکتهای بزرگ نفتی با سوءاستفاده از جنگ علیه ایران هر ساعت ۳۰ میلیون دلار سود بادآورده به جیب میزنند و این بحران را بهانهای برای گرانفروشی به رانندگان در پمپبنزینها قرار دادهاند.
این سناتور آمریکایی اعلام کرد: شرکت «اِکسون (موبیل)» امسال ۲۰ میلیارد دلار از سود خود را صرف بازخرید سهام خواهد کرد. سندرز در ادامه همچنین با تاکید بر لزوم پایان جنگ علیه ایران، تصویب مالیات بر سودهای بادآورده را خواستار شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.