برگزاری افتتاحیه دوازدهمین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 12:22
مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره و افتتاحیه دوازدهمین دوره مدیریت پیشرفته ورزش با حضور رئیس کمیته ملی المپیکی برگزارشد.

برگزاری افتتاحیه دوازدهمین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما  در ابتدای این مراسم مهدی علی نژاد دبیر کل کمیته ملی  المپیک ضمن اشاره بر تاکید ریاست کمیته مبنی بر برگزاری این دوره‌ها افزود:بدون تردید برگزاری دوره‌های مدیریت پیشرفته مدیریت ورزشی تاثیر بسزایی در ارنقا دانش وتبادل تجارب بین مدیران فعلی و آینده ورزش کشور داشته و از اهمیت بسزایی برای مابرخور دار است بطوری که حتی به رغم شرایط جنگی بر برگزاری این کلاس‌ها حتی بصورت مجازی تاکید شد و امید می‌رود این دوره‌ها تاثیر بسزایی در ارتقا توان مدیریتی ورزش کشور داشته باشد.
در ادامه نصراله سجادی، مهرزاد حمیدی و دکتر اصغر رحیمی به بیانموارد متعددی در خصوص اهمیت برگزاری این دوره‌ها پرداخته و سپس از واحد المپیکسولیداریتی و دست اندکاران برگزاری دوره‌های فوق تقدیر و تشکر گردید.

 سپس دانش آموختگان دوره قبلی مدیریت پیشرفته ورزشی به ارائه مواردی در خصوص اهمیت موارد کاربردی این دوره‌ها پرداخته و ضمن تقدیر از کمیته در برگزاری این دوره به ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت مواردی مطرح شده در این دوره اشاره و یشنهاداتی نیز مطرح نمودند.
در خاتمه ضمن تجلیل و اهدا لوح تقدیر از مدرسان دوره قبل، گواهینامه فارغ التحصیلان نیز به آنها از سوی ریاست و دبیر کل کمیته اهدا گردید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.