امروز در دادگاه پژمان جمشیدی چه گذشت؟

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 12:41
وکیل مدافع پژمان جمشیدی در خصوص دومین جلسه دادگاه موکل خود توضیحاتی ارائه داد.

کامبیز برجاس، یکی از وکیل مدافعان پژمان جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آنچه امروز در دومین جلسه دادگاه موکلش گذشت، اظهار کرد:جلسه پایانی بسیار خوب برگزار شد و همکاران من در تیم دفاعی با جانفشانی و به نحو عالی از موکل دفاع کردند.

وی افزود: تصور ما بر این است که قضات دادگاه به حقیقت موضوع پی برده‌اند. گرچه هر رأیی قابل اعتراض است، اما خوش‌بین هستیم که رأی نهایی به نفع آقای جمشیدی صادر شود.

برجاس در خصوص زمان صدور رأی گفت: معمولاً بین ۱۰ تا ۱۵ روز بعد از آخرین جلسه، رأی اعلام می‌شود. باید منتظر ماند و انشاءالله به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این وکیل دادگستری با قدردانی از قضات شعبه کیفری به دلیل اختصاص وقت مفید برای دفاعیات، تأکید کرد: دفاع ما حاصل کار تیمی بود. موضوع همچنان حول همان ادله پیشین می‌گردد که در مرحله تجدیدنظر نیز به بی‌گناهی موکل منجر به صدور رأی به نفع او شد. امیدواریم این بار هم عدالت برقرار شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.