بیش از ۲ هزار تن گندم از مزارع زاهدان برداشت می شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 12:42
زاهدان - مدیر جهاد کشاورزی زاهدان گفت: در سال زراعی جاری براساس پیش‌بینی ها حدود ۲ هزار و ۲۵۰ تن گندم از مزارع زاهدان برداشت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شهرکی گفت: در سال زراعی جاری پیش‌بینی می‌شود حدود ۲ هزار و ۲۵۰ تن گندم از مزارع زاهدان برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی زاهدان با اشاره به سطح زیر کشت گندم در زاهدان اظهار داشت: در سال زراعی جاری بیش از ۷۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان به کشت گندم اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اقدامات به‌زراعی در مزارع گندم بیان کرد: پایش مستمر و کنترل عوامل خسارت‌زا در فصل داشت از مهم‌ترین برنامه‌های جهاد کشاورزی برای دستیابی به عملکرد مطلوب در مزارع گندم است.

شهرکی ادامه داد: در همین راستا انواع ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی به‌منظور افزایش تولید و ارتقای بهره‌وری در مزارع به کار گرفته شده است.

وی با تأکید بر اهمیت مکانیزاسیون در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: استفاده صحیح از ماشین‌آلات و حرکت به سمت کشاورزی مکانیزه از ضرورت‌های تولید علمی و مؤثر در شرایط فعلی به شمار می‌رود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.