معلمان باید روایتگران وقایع جنگ تحمیلی سوم برای نسل جدید باشند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 12:46
بیرجند- فرماندار سربیشه گفت: معلمان نقش کلیدی در انتقال تجربیات جنگ تحمیلی و حفظ هویت ملی به دانش‌آموزان دارند که باید در این زمینه ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد میرزاجانی صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و فرهنگیان بازنشسته این شهرستان اظهار داشت: معلمان باید روایتگر وقایع جنگ تحمیلی برای دانش‌آموزان باشند تا یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و معلم، به‌ویژه واقعه مدرسه شجره‌طیبه میناب، در نسل‌های آینده زنده بماند.

وی با اشاره به چالش‌های دوران جنگ و گذار به آموزش مجازی، از مجاهدت معلمان در آن دوران یاد کرد و افزود: معلمان با تلاش خود، چراغ تعلیم و تربیت را در سخت‌ترین شرایط، حتی در مساجد و منازل، روشن نگه داشتند.

میرزاجانی همچنین با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای آینده و هویت کشور، بیان کرد: برای دوران پس از جنگ، باید برنامه‌های مشخصی جهت القای هویت ملی به دانش‌آموزان تدوین کرد.

فرماندار سربیشه ادامه داد: همچنین توجه دولت و استانداری خراسان جنوبی به حوزه آموزش و پرورش، نشان‌دهنده اهمیت این بخش در توسعه کشور است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.