معاون فرماندار دیلم: مقابله با موادمخدر نیازمند برنامه‌های خلاقانه است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 12:46
بوشهر-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دیلم بر ضرورت پرهیز از اقدامات تکراری در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر حاجب فرد صبح چهارشنبه در نخستین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم در سال ۱۴۰۵، ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای این شورا در سال گذشته ، بر لزوم به‌کارگیری برنامه‌هایی اثربخش و قابل اجرا برای پیشگیری از اعتیاد در سال جاری تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم با انتقاد از رویکردهای کلیشه‌ای، خواستار حرکت به سمت ابتکارات خلاقانه در این عرصه شد و افزود: اعضای شورا باید با برنامه‌ریزی مدون، اقدامات کوتاه‌مدت و بلندمدت خود را بر اساس نیازهای روز جامعه هدف‌گذاری کنند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: همه ما وظیفه داریم برای پیشگیری و نجات جامعه از دام اعتیاد گام برداریم و کوتاهی در این حوزه از هیچ‌کس پذیرفته نخواهد شد.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم همچنین بر عزم جدی برای برخورد با عوامل اصلی توزیع مواد مخدر تأکید و خاطرنشان کرد: در مبارزه قاطع با قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.