انتقاد ماتیاس سامر به رفتارهای نمایشی گابریل

افکار نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 13:18
ماتیاس سامر با وجود صعود آرسنال به فینال لیگ قهرمانان اروپا، از رفتارهای نمایشی گابریل انتقاد کرد.

آرسنال پس از تساوی 1-1 در بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در بازی برگشت با نتیجه ۰-۱ اتلتیکو مادرید را شکست داد و به این ترتیب، پس از 20 سال دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت که 30 می در بوداپست برگزار می‌شود.

دقیقه 55 در پی یک حمله از جناح راست، توپ به گریزمان می‌رسد که از فاصله 14 متری با ضربه‌ای محکم با پای راست شوت می‌زند. اما رایا به موقع وارد عمل می‌شود و توپ را به سمت کناره زمین منحرف می‌کند. پس از آن، گریزمان در نزدیکی خط انتهایی دوباره شوت می‌زند و توسط کالافیوری با خطا متوقف می‌شود. قبل از این اتفاق یک خطای تهاجمی رخ داده بود، در غیر این صورت یک ضربه پنالتی به نفع اتلتیکو مادرید اعلام می‌شد.

مارک پوبیل پیش از این، در برخورد با گابریل پای او را نگه داشته بود و در نتیجه، این بازیکن برزیلی بلافاصله روی زمین افتاد. به نظر ماتیاس سامر، این حرکت بیش از حد نمایشی بود. نظر این کارشناس تلویزیونی این است: «گابریل باید امروز پیراهن خود را به داور هدیه دهد چون در کنار زمین نیز یک صحنه وجود داشت که تقریباً هیچ تماسی در آن نبود، اما او خود را به زمین انداخت. او واقعاً بازی بسیار خوبی انجام داد اما به عنوان یک دوستدار فوتبال، این رفتار او کمی آزاردهنده بود. او خیلی راحت روی زمین افتاد.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.