انتصابات جدید در جنوب شرق تهران/ القاصی‌مهر: خدمت به مردم اولویت است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 13:20
ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید بر اهمیت کوتاهی نکردن در خدمت به مردم، از انتصابات جدید پلیس در جنوب شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی‌مهر،ظهر چهارشنبه، در مراسم تکریم سرهنگ «محمود شریفی» و معارفه سرهنگ «رضا علی‌بخشی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی ورامین، ضمن صلوات بر محمد و آل محمد، شهدای عرصه دفاع از نظم و امنیت، شهدای جنگ ۱۲ روزه و رمضان و دانشمندان هسته‌ای را الگوی خدمت واقعی خواند.

انتصابات جدید در جنوب شرق تهران/ القاصی‌مهر: خدمت به مردم اولویت است

وی با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای فرماندهی معظم کل قوا، از زحمات همه همکاران در یگان‌های ویژه، تکاوری، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات قدردانی کرد.

القاصی‌مهر با اشاره به اغتشاشات دی‌ماه و «جنگ ترکیبی» دشمن، گفت: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها، گرانی و مشکلات معیشتی، بیش از ۶۰ روز در صحنه حضور داشتند، خیابان‌ها را در دست گرفتند و اجازه میدانداری به منافقین و گروهک‌ها ندادند، این حضور، مسئولیت ما را سنگین می‌کند و هرگونه کوتاهی در خدمت به این مردم در پیشگاه خداوند قابل بخشش نیست.

انتصابات جدید در جنوب شرق تهران/ القاصی‌مهر: خدمت به مردم اولویت است

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تجلیل از سوابق سرهنگ شریفی، او را فرمانده‌ای خدوم و مردمی توصیف کرد که علیرغم ناراحتی قلبی و عمل جراحی، در ایام اغتشاشات شبانه‌روز در میدان بود و موفق شد شهرستان ورامین را به رتبه اول کاهش جرایم در کشور برساند.

وی افزود: با وجود درخواست مسئولان برای تمدید خدمت ایشان، به دلیل شرایط جسمانی، بازنشستگی ایشان پذیرفته شد.

انتصابات جدید در جنوب شرق تهران/ القاصی‌مهر: خدمت به مردم اولویت است

القاصی‌مهر با اشاره به تجربه بالای سرهنگ علی‌بخشی در فرماندهی شهرستان‌های خمیر و پاکدشت، گفت: ایشان کار خود را از کف خیابان و ریاست کلانتری آغاز کرده و می‌تواند با دانش و تجربه خود به عنوان خادمی صادق در خدمت مردم ورامین باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تکریم سرهنگ «حسن زاده شهابی» اشاره کرد و گفت: برادر همسر ایشان در اغتشاشات مرودشت به شهادت رسید و پدر شهید که تنها فرزند خود را از دست داده و دچار مشکلات جسمی است، خواستار حضور داماد خود در کنارش شد. به همین دلیل علیرغم میل ما، سرهنگ شهابی به استان مازندران منتقل شد و سرهنگ «شعبانی» به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی منصوب گردید.

انتصابات جدید در جنوب شرق تهران/ القاصی‌مهر: خدمت به مردم اولویت است

القاصی‌مهر در پایان با متوسل شدن به درگاه اباعبدالله الحسین (ع)، برای همه نیروهای مسلح و خدمتگزاران نظام، صحت، سلامت و عاقبت بخیری آرزو کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.