آیا ایران دلفین‌های انتحاری دارد؟

عصر ایران چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 13:26
«آیا ایران از دلفین‌های انتحاری برای حمله به کشتی های آمریکا استفاده می کند؟»

پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا در آخرین نشست خبری خود درباره استفاده ایران در دلفین‌های انتحاری اظهار نظر کرد. وی از تایید یا تکذیب استفاده آمریکا از چنین امکانی سرباز زد.

به گزارش جماران، پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در باره "استفاده ایران از دلفین‌های انتحاری برای حمله به کشتی های آمریکا"، گفت: «نمی‌توانم تأیید یا تکذیب کنم که خودِ ما یعنی آمریکا دلفین کامیکازه داریم؛ اما می‌توانم تأیید کنم که ایران چنین چیزی ندارد.»

گفتنی است که مجری فاکس نیوز در یم برنامه خبری مدعی شده بود که ایران از دلفین های انتحاری استفاده می‌کند. در شبکه های اجتماعی این ادعای مجری فاکس نیوز با انتشار تصویری ساختگی از دلفینی که پرچم ایران را به همراه یک بمب حمل می کند باز نشر شده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.