در آخرین جلسه دادگاه پژمان جمشیدی چه گذشت؟

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 13:28
وکیل مدافع پژمان جمشیدی گفت: تصور ما بر این است که قضات دادگاه به حقیقت موضوع پی برده‌اند. گرچه هر رأیی قابل اعتراض است اما خوش‌بین هستیم که رأی نهایی به نفع آقای جمشیدی صادر شود.

کامبیز برجاس، وکیل مدافع پژمان جمشیدی، درباره دومین و آخرین جلسه دادگاه موکلش گفت: در جلسه امروز موکلم و وکلا و شاکی حضور داشتند و جلسه پایانی بسیار خوب برگزار شد و همکارانم در تیم دفاعی به نحو عالی از موکل دفاع کردند. 

به گزارش ایسنا، این وکیل دادگستری افزود: از قضات شعبه ۹ دادگاه کیفری استان تهران به دلیل اختصاص وقت مفید برای دفاعیات تشکر می‌کنم. دفاع ما حاصل کار تیمی بود. ادله جدیدی هم به پرونده اضافه نشده است. 

برجاس در خصوص زمان صدور رأی گفت: معمولاً بین ۱۰ تا ۱۵ روز بعد از آخرین جلسه، رأی اعلام می‌شود. باید منتظر ماند و ان‌شاءالله به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی گفت: تصور ما بر این است که قضات دادگاه به حقیقت موضوع پی برده‌اند. گرچه هر رأیی قابل اعتراض است اما خوش‌بین هستیم که رأی نهایی به نفع آقای جمشیدی صادر شود.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.