معلمی والاترین و ماندگارترین جلوه خدمت به بشر به شمار می‌رود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 13:31
کوهدشت - فرماندار کوهدشت، تأکید کرد: هنر معلمی والاترین و ماندگارترین جلوه خدمت به بشر به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری امروز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز معلم، با گرامیداشت روز معلم، هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین هفته کار و کارگر، اظهار داشت: هر آنچه ساخته دست بشر باشد، صرفاً به دلیل بشری بودن، فناپذیر و نابودشدنی است، اما آنچه هرگز از بین نمی‌رود، خدمت به انسان‌ها است و در این میان، هنر معلمی والاترین و ماندگارترین جلوه خدمت به بشر به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر جایگاه رفیع معلمان، افزود: خدمت معلمان، خدمتی ماندگار، اثرگذار و پایدار است و جامعه همواره وامدار کسانی است که به انسان‌ها علم و دین می‌آموزند.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه معلمی شغل انبیا الهی است، تصریح کرد: بی‌تردید این جایگاه ارزشمند، مایه افتخار است و معلمان باتربیت نسل آینده، سازندگان فردایی روشن و درخشان برای کشور هستند.

ناصری، تصریح کرد: امروز نقش معلم در این روزهای حساس، بیش‌ازپیش نمایان است و شما فرهنگیان در کنار مردم عزیز، با حضور باشکوه خود در کنار سایر اقشار مردم، حماسه‌ای ماندگار در اجتماعات شبانه میدان امام (ره) به نمایش گذاشتید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.