در آخرین جلسه دادگاه پژمان جمشیدی چه گذشت؟

تابناک چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 13:32
وکیل پژمان جمشیدی با اشاره به برگزاری جلسه امروز دادگاه، از کیفیت رسیدگی و فرصت مناسب برای ارائه دفاعیات ابراز رضایت کرد و گفت که به نظر می‌رسد رأی نهایی در آینده‌ای نزدیک صادر شود.

 

به گزارش تابناک به نقل از انصاف نیوز؛ وکیل پژمان جمشیدی با اشاره به برگزاری جلسه امروز دادگاه، از کیفیت رسیدگی و فرصت مناسب برای ارائه دفاعیات ابراز رضایت کرد و گفت که به نظر می‌رسد رأی نهایی در آینده‌ای نزدیک صادر شود.

وکیل پرونده درباره جلسه امروز دادگاه گفت: این جلسه برگزار شد و به بیان اظهارات مطلعین اختصاص داشت که در آن افراد مرتبط نیز حضور پیدا کردند. روند رسیدگی در این جلسه مناسب و قابل قبول بوده است.

وی با ابراز رضایت از کیفیت برگزاری جلسه گفت: من از جلسه و کیفیت آن بسیار راضی هستم و از قضات معظم بابت اختصاص زمان مناسب برای دفاعیات تشکر دارم.

این وکیل دادگستری در ادامه با اشاره به روند پیش‌رو گفت: پیش‌بینی می‌کنم در آینده نزدیک رأی صادر و به صورت قطعی اعلام شود، هرچند از هرگونه پیش‌داوری پرهیز می‌کنم و تصمیم نهایی بر عهده مرجع قضایی است.

او تأکید کرد: ملاک عمل، صدور دادنامه قطعی است و تنها در آن مرحله امکان اطلاع‌رسانی دقیق وجود دارد. با این حال، برداشت من این است که جلسه امروز، جلسه‌ای مثبت و سازنده بود.

اودر پایان با اشاره به همکاری طرفین در جریان دادرسی گفت: در این جلسه فرصت کافی برای دفاع در اختیار ما و همچنین طرف مقابل قرار گرفت و روند رسیدگی با همکاری مناسب پیش رفت. امیدواریم در آینده نزدیک اخبار خوبی در این زمینه منتشر شود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.