دعوت ۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی بزرگسالان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 13:34
با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان چهار وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر بهداد سلیمی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران، چهار وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند. بر این اساس، علیرضا معینی، آیت شریفی، امیرحسین سپه و عبدالله بیرانوند به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند تا در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور پیدا کنند.

بر اساس برنامه کادر فنی، تیم ملی خود را برای حضور پرقدرت در مهم‌ترین رویدادهای پیش رو از جمله قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و انتخابی المپیک آماده می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.