پژمان جمشیدی: به روح مادرم قسم تجاوزی در کار نیست

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 13:51
پژمان جمشیدی گفت: من قسم می‌خورم که هیچ کاری نکردم و اتهام را قبول ندارم. من با این دختر کاری نکردم و اصلا به او دست هم نزدم. به روح مادرم من کاری نکردم.

آخرین جلسه رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف پژمان جمشیدی در حالی برگزار شد که شاکی و متهم بر مواضع خود اصرار کردند. 

جلسه امروز ساعت ۱۰ شروع شد و و شاهدان در جلسه دادگاه شرکت کردند. اولین شاهد که خانمی میانسال بود در جلسه دادگاه گفت: من دختر شاکی را با حال بدی به پزشکی قانونی رساندم و بیشتر از این دیگر اطلاعی ندارم. 

پس از شهود پژمان جمشیدی در جایگاه قرار گرفت و گفت: من قسم می‌خورم که هیچ کاری نکردم و اتهام را قبول ندارم. من با این دختر کاری نکردم و اصلا به او دست هم نزدم. به روح مادرم من کاری نکردم. 

سپس وکلای شکات در جایگاه قرار گرفتند آن‌ها پس از خروج از دادگاه گفتند که ادله‌ای به دادگاه ارائه دادند که بیگناهی پژمان جمشیدی را ثابت می‌کند و تاکید کردند آثاری وجود ندارد که تجاوز را تایید کند. 

سپس شاکی به خبرنگاران گفت: من به هیچ عنوان گذشت نمی‌کنم من بدون وکیل در دادگاه حاضر شدم و با دست خالی دارم از خودم دفاع می‌کنم. چون ادله‌ای که دارم محکم است و همچنان دفاع می‌کنم از خودم. 

مادر شاکی نیز بعد از جلسه دادگاه گفت: یکی از شاهدان که خانم هم بود نکته‌ای را گفت که تا به حال اشاره نکرده بود و دختر من هم اشاره‌ای به آن نکرده بود و نکته مهمی بود. ما بر شکایت خود باقی هستیم. همچنان اتهام تجاوز به عنف به پژمان جمشیدی وارد شد و یکی از وکلایش به جای خودش دفاع کرد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.