اقتصادنیوز: خضریان گفت: خروج ایران از NPT دور از ذهن نیست و از موضوعاتی است که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال بررسی و نهایی شدن میباشد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علی خضریان، در گفتوگویی با اشاره به مسائل هستهای ایران ما دیگر در موضوع هستهای با هیچ کسی مذاکره نمیکنیم. حقوق هستهای جزء دستاوردهایی است که دشمن در میدان جنگ نتوانسته از ایران سلب کند، حتماً در میز مذاکره نیز قابل گفتگو نخواهد بود.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد:با توجه به اقدامات سیاسی و غیرفنی که آژانس بینالمللی انرژی اتمی انجام داده است، خروج ایران از NPT دور از ذهن نیست و از موضوعاتی است که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال بررسی و نهایی شدن میباشد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.