بازگشت پول‌ساز شیاطین‌سرخ به لیگ قهرمانان؛ بازیکنان خوش‌بخت شدند!

خبرورزشی چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 14:11
کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که دستمزد بازیکنان منچستریونایتد حداقل ۲۵ درصد برای فصل آینده افزایش پیدا کند.

صعود منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا باعث افزایش قابل توجه درآمد بازیکنان این تیم خواهد شد؛ به طوری که اکثر اعضای تیم با افزایش ۲۵ درصدی حقوق مواجه می‌شوند. این افزایش که به بازگشت باشگاه به رقابت‌های سطح اول اروپا مرتبط است، شامل بازیکنانی مانند برونو فرناندش، کوبی ماینو و هری مگوایر می‌شود، هرچند برخی قراردادها بر اساس بندهای پاداشی و عملکردی متفاوت عمل خواهند کرد.

منچستریونایتد با پیروزی مقابل لیورپول در اولدترافورد، حضور خود در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد؛ اتفاقی که نخستین بازگشت آن‌ها به این رقابت‌ها پس از دو سال محسوب می‌شود. این تیم اکنون با ۶۴ امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و تحت هدایت موقت مایکل کریک، عملکردی قابل توجه با ۱۰ پیروزی از ۱۴ بازی ثبت کرده است.

کریک که در ژانویه جایگزین روبن آموریم شده، به‌دلیل نتایج خوبش شانس زیادی دارد تا فصل آینده نیز هدایت تیم را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: کابوس کریک در منچستریونایتد؛ از کارلتو و آلمانی‌ها تا مرد زیر ذره‌بین کاخ سفید

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.