فرماندهی ندسا: امکان عبور امن با پایان تهدیدها ممکن می‌شود

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 14:16
فرماندهی نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: با پایان تهدیدهای متجاوزان و در سایه رویه‌های جدید امکان عبور و مرور ایمن و پایدار از تنگه هرمز فراهم خواهد شد.

فرماندهی ندسا: امکان عبور امن با پایان تهدیدها ممکن می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرماندهی نیروی دریایی سپاه در صفحه مجازیش با انتشار دو پیام‌ به زبان‌های انگلیسی و فارسی از همکاری کاپیتان‌ها و مالکین کشتی‌های مستقر در خلیج فارس و دریای عمان برای عبور و مرور از تنگه هرمز مطابق ضوابط ایران و مشارکت مطلوب شناور‌ها در امنیت دریانوردی منطقه، قدردانی کرد.

فرماندهی ندسا: امکان عبور امن با پایان تهدیدها ممکن می‌شود

فرماندهی نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: با پایان تهدیدهای متجاوزان و در سایه رویه‌های جدید امکان عبور و مرور ایمن و پایدار از تنگه هرمز فراهم خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.