توئیت 2 زبانه نیروی دریایی سپاه برای کشتی‌های مستقر در خلیج‌فارس/ عبور و مرور از تنگه هرمز با پایان تهدیدها فراهم خواهد شد

اقتصادنیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 14:23
اقتصادنیوز: فرماندهی نیروی دریایی سپاه با انتشار یک توئیت به زبان فارسی و انگلیسی از کشتی های مستقر در خلیج فارس تشکر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در این پیام آمده است : از همکاری کاپیتان‌ها و مالکین کشتی‌های مستقر در خلیج فارس و دریای عمان برای عبور و مرور از تنگه هرمز مطابق ضوابط ایران و مشارکت مطلوب شناورها در امنیت دریانوردی منطقه تشکر می‌کنیم. با پایان تهدیدهای متجاوزان و در سایه رویه‌های جدید امکان عبورومرور ایمن و پایدار از تنگه فراهم خواهد شد.

photo_2026-05-06_14-08-23

photo_2026-05-06_14-12-13

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.