تجلیل فرماندار تبریز از مسن ترین معلم در آذربایجان شرقی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 14:32
تبریز- به مناسبت گرامیداشت هفته معلم فرماندار تبریز با حضور در منزل مسن‌ترین معلم در قید حیات آذربایجان شرقی از وی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داود گرشاسبی روز چهارسنبه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور در منزل مسن‌ترین معلم در قید حیات آذربایجان شرقی از شوکت کاظمی و از دخترشان رضوان کاظم پور معلم بازنشسته ناحیه ۱ تبریز تجلیل کرد.

فرماندار شهرستان تبریز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه پاسداشت مقام معلم در حقیقت تکریم جایگاه علم آموزی و دانش افزایی است، گفت: توسعه و پیشرفت کشورمان را در تمامی حوزه‌ها مدیون زحمات معلمان عزیز و دبیران بازنشسته می‌باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.