معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به لرستان سفر کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 14:34
خرم‌آباد - معاون رئیس‌جمهور در امور علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به لرستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز چهارشنبه، «حسین افشین»، معاون رئیس‌جمهور در امور علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و رئیس بنیاد ملی نخبگان، طی سفری رسمی وارد خرم‌آباد شد.

در بدو ورود، وی مورد استقبال «سعید شاهرخی»، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

در جریان این سفر، برنامه‌هایی از جمله بررسی ظرفیت‌های علمی و فناوری استان، بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت‌وگو با نخبگان و فعالان حوزه فناوری و برگزاری جلسه با رؤسای دانشگاه‌های استان در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.