واکنش توئیتری پزشکیان به گرانفروشی و احتکار؛ دستور برخورد جدی داده‌ام

اقتصادنیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 14:49
اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان در واکنش به افزایش قیمت ها یک پیام منتشر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان با انتشار یک پیام در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از افزایش قیمت‌ها مطلع هستم. بخشی از این افزایش‌ها مربوط به تغییر قیمت مواد اولیه یا مشکلات ناشی از جنگ ظالمانه‌ای است که مردم در جریان آن هستند. گرانفروشی و احتکار به هیچ‌وجه قابل تحمل نیست و نباید آرامش جامعه را برهم بزند. از وزیر دادگستری خواسته‌ام با هماهنگی قوه قضائیه، با هرگونه تخلف در بازار برخورد جدی و قاطع انجام شود.

photo_2026-05-06_14-29-52

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.