سعید لیلاز تحلیلگر سیاسی گفت: اگر جرات ندارید در شرایط جنگی از جمهوری اسلامی دفاع کنید، حداقل «زر» نزنید!
به گزارش همشهری آنلاین، لیلاز بیان کرد: من توجه شما را به رفتار بریتانیا در جنگ جهانی دوم جلب می کنم؛ رفتار اتحاد شوروی در جنگ جهانی دوم. این ها دائما می کوشیدند که جلوی تجاوز هیتلر و شروع جنگ را بگیرند ولی وقتی اتفاق افتاد ، سفت ایستادند. تظاهر و غر زدن و زر زدن را کنار گذاشتند. ما ممکن است نتوانیم خوب از جمهوری اسلامی در این جنگی که من حتماً و ۱۰۰درصد حق می دهم، دفاع کنیم. زر که می توانیم نزنیم.
لیلاز: دستکم میتوانیم «زر» نزنیم | درباره آثار اقتصادی منفی جنگ اغراق میشود | می توان به رفتار بریتانیا و شوروی در جنگ جهانی دوم استناد کرد
منبع خبر "
همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.