خط دوم آبرسانی غدیر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 15:13
اهواز - مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: خط لوله دوم طرح آبرسانی غدیر با هدف پایداری بیشتر در تأمین آب شرب شهرهای جنوبی استان به بهره‌برداری رسید.

عباس صدریان‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خط لوله دوم طرح آبرسانی غدیر به طول ۲۳ کیلومتر و با قطر یک هزار و ۸۰۰ میلی‌متر، از مخازن متعادل‌کننده ایستگاه فتح‌المبین در ام‌الدبس تا تصفیه‌خانه دشت آزادگان در سوسنگرد اجرا و وارد مدار بهره‌برداری شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در ایامی موسوم به جنگ رمضان، با همت معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، شرکت آب غدیر خوزستان و توسط مؤسسه آورندان انجام شد. هدف از اجرای این طرح، انتقال پایدار آب و فراهم شدن امکان افزایش ظرفیت تأمین در آینده بوده است.

وی توضیح داد: آب‌اندازی خط جدید و تغییر مسیر انتقال آب، با برنامه‌ریزی دقیق و با حداقل تنش در روند تأمین آب شرب شهرهای هدف انجام شد تا هیچ‌گونه خللی در خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت کامل خط جدید، تأمین پایدار آب شرب شهرهای جنوبی تضمین خواهد شد و بخشی از خط انتقال قدیم نیز وارد مرحله اورهال و تعمیرات اساسی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای تعمیرات اساسی شیرآلات خط انتقال قدیم نیز در دستور کار قرار گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.