شورای شهر اهواز باید ریل‌گذاری نظارتی را تکمیل کند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 15:17
اهواز - رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در دو ماه پایانی شورای ششم باید ریل‌گذاری در حوزه نظارت و تعامل با دستگاه‌ها به‌درستی تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی مطیعی ظهر امروز چهارشنبه در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز با بیان اینکه مردم ایران در شرایط اخیر نقش بی بدیلی داشته اند، بیان کرد: در جنگ تحمیلی اول، ۱۰ تا ۱۵ درصد مردم درگیر بودند و چند استان پررنگ این جنگ را لمس می کردند که نوع حضور مردم را شاهد بودیم؛ اما در جنگ تحمیلی سوم نه تنها ایرانی ها بلکه مردم کشورهای دیگر هم پای کار این کشور اسلامی بودند به گونه ای که زنان و کودکان، پیر و جوان و ... همگی در خط مقدم حاضر شده و عرصه های بی بدیلی در تاریخ رقم زدند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: مسئولین نیز به خوبی پای کار بودند که سبب شد شرایط پایداری در بازار رقم بخورد.

وی به تشکیل قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب اشاره و عنوان کرد: در تبصره ۲ ماده ۲۱ این قانون توزیع و تقسیم آب شهری،اداره تاسیسات، جمع آوری و دفع فاضلاب در محدوده شهرها بر عهده شرکت های آبفا یا دستگاه های مناسب دیگر و تحت نظارت شورای شهر و وابسته به شهرداری ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه موضوعات نظارتی، سیاست گذاری، رصد و پایش اجرا در مناطق بر عهده شورا و شهرداری قرار داده شده تصریح کرد: امیدوارم در یک الی دو ماه باقیمانده از عمر این شورای ششم بتوانیم ریل گذاری صحیحی در تعامل این دو مجموعه داشته باشیم تا در آینده بر این اساس، نظارت درستی صورت گیرد.

مطیعی افزود: همچنین این موضوع را با سایر دستگاه ها و مجموعه ها در دستور کار قرار خواهیم داد تا رسالت را به درستی انجام دهیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.