ارائه تسهیلات به بهره برداران کشاورزی در هرمزگان

خبرآنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 15:23
برای توسعه فناوری و مکانیزاسیون کشاورزی به بهره برداران هرمزگانی تسهیلات اعطا می‌شود.

شاهین شاهی زاده افزود: تسهیلات در دو بخش سرمایه‌ای و سرمایه در گردش بصورت تسهیلات یارانه دار برای خرید ماشین‌ها و ادوات در بخش‌های زراعت، باغبانی، آبزی پروری و دامپروری با همکاری بانک کشاورزی با کاهش سود بهره بانکی ۱۱ تا ۱۹ درصد است.

وی گفت: اکنون سهم آورده ۲۰ درصد و مدت بازپرداخت ۴ تا ۵ سال است.

رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: متقاضیان می‌توانند پس از تعیین نوع ماشین‌ها و وسایل مورد نیاز خود با مراجعه به نشانی cita.maj.ir و تکمیل مدارک شامل پیش فاکتور خرید اسناد و مدارک شناسایی هویت کشاورزی، درخواست استفاده از تسهیلات را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خود ارائه کنند.

شاهی زاده افزود: متقاضیانی که در سال‌های گذشته به دلایلی همچون پایان سهمیه و مشکلات بانکی سامانه سمات موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند نیز می‌توانند مجدداً درخواست خود را ارائه کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.