پیام جدید نیروی دریایی سپاه به کشتی‌های مستقر در خلیج فارس

پارسینه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 15:23
فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران خطاب به کاپیتان‌ها و مالکین کشتی‌های مستقر در خلیج فارس پیامی صادر کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از تسنیم، فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به کاپیتان‌ها و مالکین کشتی‌های مستقر در خلیج فارس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

از همکاری کاپیتان‌ها و مالکین کشتی‌های مستقر در خلیج فارس و دریای عمان برای عبور و مرور از تنگه هرمز مطابق ضوابط ایران و مشارکت مطلوب شناورها در امنیت دریانوردی منطقه، تشکر می‌کنیم.

با پایان تهدیدهای متجاوزان و در سایه رویه‌های جدید امکان عبورومرور ایمن و پایدار از تنگه فراهم خواهد شد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.