واکسیناسیون ۵۱ هزار کودک علیه بیماری سرخک، سرخجه و اوریون در زاهدان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 15:41
زاهدان - ۵۱ هزار کودک ۲ تا ۶ ساله علیه بیماری سرخک، سرخجه و اوریون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکنون واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود فاطمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای شروع عملیات واکسیناسیون تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ۵۱ هزار کودک که ۲۷ درصد جامعه هدف ما را تشکیل می دهند واکسن خود را دریافت کرده اند.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: ضعف برنامه های ایمن سازی کودکان در کشورهای همسایه به همراه تردد بالای قانونی و غیر قانونی اتباع بیگانه به کشورمان زمینه انتشار بیماری سرخک را فراهم کرده که بایستی حداکثر تلاش برای این انجام شود که هیچ کودکی از دریافت واکسن در زمان مناسب خود محروم نماند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.