نیروی دریایی سپاه در پیامی با قدردانی از همکاری کاپیتانها و مالکان کشتیهای مستقر در خلیج فارس و دریای عمان، تاکید کرد: با پایان تهدیدهای متجاوزان و در سایه رویههای جدید، امکان عبور و مرور ایمن و پایدار از تنگه هرمز مطابق ضوابط ایران فراهم خواهد شد.
به گزارش فارس، فرماندهی نیروی دریایی سپاه در در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از همکاری کاپیتانها و مالکین کشتیهای مستقر در خلیج فارس و دریای عمان برای عبور و مرور از تنگه هرمز مطابق ضوابط ایران و مشارکت مطلوب شناورها در امنیت دریانوردی منطقه، تشکر میکنیم.
با پایان تهدیدهای متجاوزان و در سایه رویههای جدید امکان عبورومرور ایمن و پایدار از تنگه فراهم خواهد شد.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.