به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد یوسفی، از اتمام عملیات روکش آسفالت محور محمدآباد شهرستان شهریار با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.
سرپرست معاونت فنی و راههای روستایی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه بهطول ۲ کیلومتر و با هدف ارتقای ایمنی تردد، بهبود کیفیت مسیر و افزایش رضایتمندی کاربران جادهای اجرا و به بهرهبرداری رسید.
وی افزود: اعتبار این طرح بهمبلغ ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تأمین شده و عملیات اجرایی با نظارت مستمر در موعد مقرر به پایان رسیده است.
یوسفی از برنامهریزی برای اجرای سه پروژه جدید در همین شهرستان خبر داد و گفت: قرارداد روکش آسفالت محورهای حصارساتی بهطول ۱.۵ کیلومتر، قجر تخت رستم بهطول ۲ کیلومتر و جهانسبز اسکمان بهطول ۱.۸ کیلومتر منعقد و ابلاغ شده است.
سرپرست معاونت فنی و راههای روستایی ادارهکل راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار این چهار پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات استانی تأمین میشود و نقش مؤثری در توسعه زیرساختهای حملونقل روستایی و تسهیل تردد ساکنان این مناطق خواهد داشت.
*عکس تزئینی می باشد.













