دعوت از ۴ چهره جدید به اردوی تیم ملی

خبرآنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 16:07
۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شدند.

به گزارش خبرآنلاین؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛ با نظر بهداد سلیمی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران، ۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شدند.

بر این اساس، علیرضا معینی، آیت شریفی، امیرحسین سپه و عبدالله بیرانوند به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند تا در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور پیدا کنند.

بر اساس برنامه کادر فنی، تیم ملی خود را برای حضور پرقدرت در مهم‌ترین رویدادهای پیش رو از جمله قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و انتخابی المپیک آماده می‌کند.

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.