کنایه زیدآبادی خطاب به لیلاز: اینکه ناراحتی نداره!

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 16:10
کشور چه میزان خسارت ببیند آقای لیلاز رضایت می‌دهد؟ حالا که به زعم وی آثار منفی اقتصادی جنگ چندان محل اعتناء نیست چطور است آن را دوباره شروع کنیم تا با نابودی مابقی ساختارها، نظر آقای لیلاز تأمین شود!

احمد زیدآبادی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت: سعید لیلاز: «آثار اقتصادی منفی جنگ اغراق‌آمیز است!» 

کشور چه میزان خسارت ببیند آقای لیلاز رضایت می‌دهد؟ حالا که به زعم وی آثار منفی اقتصادی جنگ چندان محل اعتناء نیست چطور است آن را دوباره شروع کنیم تا با نابودی مابقی ساختارها، نظر آقای لیلاز تأمین شود! 

یکی از هم ولایتی‌های ما از منطقۀ کویری به شمال کشور سفر کرده بود. او را از میان جنگل عباس‌آباد عبور داده بودند! با دیدن جنگل گفته بود؛ چی همه می‌گن جنگل‌های ایران تخریب شده؟ این همه جنگل پس چیه؟ حالا کو بخشی از آن‌ها هم تخریب بشه و بسوزه! این که اینقدر ناراحتی نداره!

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.