تاکید عمان و مصر بر افزایش تلاش‌ها برای پیشبرد مذاکرات تهران-واشنگتن

مشرق نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 16:16
پادشاه عمان و رئیس‌جمهور مصر بر لزوم افزایش تلاش‌ها برای پیشبرد مذاکرات ایران و آمریکا و بازگشایش تنگه هرمز تاکید کردند.

به گزارش مشرق، «هیثم بن طارق» پادشاه عمان و «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی تلفنی به بررسی تحولات منطقه و پیامدهای آن در ۲ سطح سیاسی و اقتصادی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری رسمی عمان، ۲ طرف بر لزوم افزایش تلاش‌ها برای پیشبرد مذاکرات ایران و آمریکا به سمت حل بحران، کاهش تنش‌ و نیز تامین امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز در راستای نقویت صلح و امنیت جهانی طبق اصول قوانین بین‌المللی ‌تاکید کردند.

السیسی روز سه‌شنبه نیز گفت‌وگوی تلفنی با «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات داشت و بر لزوم افزایش تلاش‌ها برای حل بحران و جلوگیری از تشدید آن با توجه به پیامدهایی که بر امنیت و ثبات منطقه دارد، تاکید کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.