تلاشگران صنعت نفت برای خدمت‌رسانی به مردم تا پای جان ایستادند

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 16:18
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزارت نفت در جنگ تحمیلی سوم جزو برترین وزارتخانه‌های کشور در بخش خدمت‌رسانی به مردم بود و تلاشگران صنعت نفت برای خدمت‌رسانی به مردم تا پای جان ایستادند

وزارت نفت در جنگ تحمیلی سوم جزو برترین وزارتخانه‌های کشور بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ موسی احمدی گفت: از وزیر نفت، معاونان وی و کارکنان فعال صنعت نفت در بخش‌های عملیاتی و ستادی که تلاش می‌کنند مردم در دریافت سوخت و انرژی با مشکل روبه‌رو نشوند قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در بازدید از تأسیسات نفتی کشور از نزدیک شاهد فعالیت‌های شبانه‌روزی و ایثارگونه کارکنان صنعت نفت به‌ویژه در تأسیسات آسیب‌دیده بودم، افزود: تلاشگران صنعت نفت برای خدمت‌رسانی به مردم تا پای جان ایستادند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در نشست امروز گزارشی از عملکرد وزارت نفت در طول جنگ تحمیلی سوم ارائه شد، بیان کرد: اقدام‌های این وزارتخانه در ۴۰ روز جنگ و دوران آتش‌بس بسیار ارزشمند بود.

احمدی با بیان اینکه اعضای کمیسیون انرژی مجلس همیشه در کنار وزارت نفت بوده‌اند، گفت: در طی ۴۰ روز جنگ تحمیلی، مردم کمبودی در بخش‌های سوخت‌رسانی، گازرسانی و دیگر ارکان زنجیره صنعت نفت احساس نکردند و این موضوع جای قدردانی دارد.

وی تأکید کرد: وزارت نفت به‌عنوان مجموعه‌ای منسجم، از نظر مدیریتی عملکردی ستودنی دارد و این وزارتخانه در جنگ تحمیلی سوم جزو برترین دستگاه‌های دولتی در بخش خدمت‌رسانی به مردم بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.