باقری: خدمت‌رسانی مؤثر و هوشمندسازی ثبت اسناد، ادای دین به مردم است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 16:50
یزد- فرماندار بهاباد گفت: خدمت‌رسانی مؤثر و هوشمندسازی ثبت اسناد، ادای دین به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقری، ظهر چهارشنبه، در آیین افتتاح ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از مسئولان برای تکمیل و تجهیز این ساختمان، گفت: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه‌ای اساسی و توفیقی الهی است و هر اقدامی در مسیر تسهیل امور شهروندان، ادای دین به مردم و نظام محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش سازمان ثبت اسناد و املاک در ایجاد نظم حقوقی، افزود: این اداره نقشی کلیدی در تثبیت مالکیت‌ها، جلوگیری از اختلافات و تأمین امنیت معاملاتی دارد. بهره‌برداری از این ساختمان جدید، زمینه ارائه خدمات دقیق‌تر و سریع‌تر به مردم بهاباد را فراهم خواهد کرد.

فرماندار بهاباد همچنین بر حرکت به‌سوی خدمات غیرحضوری و هوشمندسازی فرآیندها تأکید کرد و خاطرافشان ساخت: کاهش مراجعات، صرفه‌جویی در زمان و هزینه مردم و افزایش رضایتمندی آنان از اهداف اصلی ماست. باید زیرساخت‌های لازم برای تحقق این هدف فراهم شود.

وی از همکاری مسئولان قضایی، مدیران استانی و محلی در اجرای پروژه قدردانی کرد و امید داشت با تقویت نیروی انسانی و تجهیزات، سطح خدمات ثبتی شهرستان ارتقا یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.