عراقچی: ایران به چین اعتماد دارد

مشرق نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 17:16
وزیر خارجه گفت: ایران به چین اعتماد دارد و امیدوار است این کشور همچنان نقش فعال خود را در پیشبرد صلح و پایان دادن به درگیری ایفا کند.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان پس از سفر به چین اظهار داشت: با جناب آقای وانگ یی وزیر امور خارجه چین دیداری سازنده در پکن داشتم. دو طرف بار دیگر بر حق ایران برای اعمال حاکمیت و کرامت ملی تأکید کردند.

وی افزود: طرف ایرانی از پیشنهاد چهاربندی چین برای حفظ و تقویت صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

وزیر خارجه عنوان کرد: ایران به چین اعتماد دارد و امیدوار است این کشور همچنان نقش فعال خود را در پیشبرد صلح و پایان دادن به درگیری ایفا کند، و نیز از شکل‌گیری چارچوبی جدید برای دوران پس از جنگ در منطقه که بتواند میان توسعه و امنیت توازن برقرار کند، حمایت نماید.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.