سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران دست به ماشه و آماده است، گفت: اگر تسلیم نشوند و امتیازات لازم را ندهند یا بخواهند خودشان یا سگهای پادویشان شیطنتی کنند، پاسخ سخت و پشیمانکننده خواهیم داد.
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به ادعای پایگاه خبری اکسیوس در خصوص نزدیک شدن ایران و آمریکا به یک یادداشت تفاهم با هدف پایان جنگ و توافق و انتشار لیستی از مفاد آن، نوشت:
«متن اکسیوس لیست آرزوهای آمریکاییهاست تا یک واقعیت.
آمریکاییها چیزی که در مذاکرات رودررو به دست نیاوردهاند را در یک جنگ شکست خورده به دست نخواهند آورد.
ایران دست به ماشه و آماده است، اگر تسلیم نشوند و امتیازات لازم را ندهند یا بخواهند خودشان یا سگهای پادویشان شیطنتی کنند، پاسخ سخت و پشیمانکننده خواهیم داد.»
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.