دستگیری سارقان سیم برق در اردبیل

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 18:14
اردبیل- فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری ۲ سارق حرفه ای سیم برق توسط ماموران کلانتری ۱۸ نیایش این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت سیم برق درشهرک شهید سلیمانی اردبیل، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ نیایش ۲ سارق حرفه ای را در این خصوص شناسایی و طی یک عملیات پلیسی آنها را در مخفیگاه خود در شهرک دادگستری اردبیل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: سارقان در بازجویی های پلیس به انجام سرقت اعتراف و از آنها ۴۰ کلاف سیم برق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و سارقان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ سعید یوسفی فعال خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.