۱۸۰ نقطه از حفاری های شهر اهواز ترمیم نشده است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 18:25
اهواز - عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه بیش از ۱۸۰ نقطه از حفاری های شهر اهواز ترمیم نشده است، گفت: این مشکل مربوط به چندین ماه و سال است.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل شیشه گری ظهر امروز چهارشنبه در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد شبکه فاضلاب شهر اجرا شده و با وجود مشکلات کار در حال اجرا است اما باید تسریع یابد.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه بیش از ۱۸۰ نقطه از حفاری ها ترمیم نشده اند، افزود: این مشکل مربوط به چندین ماه و سال است بنابراین جلسه مشترکی بین آبفا و شهرداری تشکیل و این نقاط بر اساس اولویت بندی انجام شوند.

وی با تاکید بر رصد روزانه پروژه ها توسط شهروندان گفت: در برخی نقاط مردم از کیفیت ناراضی هستند البته در برخی نقاط کارهای مشترک به خوبی جواب داده است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

عضو شورای شهر اهواز با اعلام اینکه اکنون فصل لایروبی است، ادامه داد: این‌ کار باید انجام شود تا در بارندگی ها یا مشکل مواجه نباشیم.

وی با اعلام اینکه امکانات تفریحی اهواز کم است، تاکید کرد: مردم از پل طبیعت استقبال خوبی داشتند که اصلاح آن آغاز شده بود و مستلزم تسریع در انجام کار است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.