توسعه تاسیسات گردشگری با توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل ادامه دارد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 18:33
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری، توسعه تاسیسات مرتبط با این حوزه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه عصر چهارشنبه در بازدید از طرح های گردشگری ، تفریحی و پذیرایی بین‌راهی شهرستان اردبیل در قالب ستاد تسهیل گردشگری، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری، توسعه تاسیسات مرتبط با این حوزه ادامه دارد و دولت نقش حمایتی خود را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به پروژه‌های بازدید شده در ابتدای مسیر اردبیل به سرچم، افزود: این سه مجموعه بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و مجموعا بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در این پروژه‌ها انجام شده که پس از بهره‌برداری برای 100نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

استاندار اردبیل گفت: در راستای ایفای نقش حمایتی دولت، تسهیلات مورد نیاز و مواردی در مورد تغییر کاربری در اختیار این مجموعه‌ها قرار می‌گیرد تا شاهد تسریع در روند تکمیل پروژه‌ها و بهره‌برداری آنها باشیم.

مسعود امامی یگانه ادامه داد: با توجه به اهمیت بحث گردشگری در استان اردبیل، برای اولین بار ستاد تسهیل ویژه طرح‌های گردشگری با حضور دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل زیربط تشکیل شده تا امورات توسعه گردشگری استان تسریع شود و بازدید امروز نیز در قالب همین ستاد به منظور رفع موانع سه پروژه اتفاق افتاد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.