تسنیم: شاهرگ امارات قطع شد!

عصر ایران چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 19:06
در حال حاضر تنها ۲ نفتکش در نزدیکی بندر فجیره حضور دارند و فقط یک کشتی VLCC در محل پهلوگیری از ترمینال بندر دیده می‌شود.

صادرات نفت از فجیره پس از اصابت پرتابه های ناشناس تحت تأثیر قرار گرفته است.  

به گزارش تسنیم، با توجه به تصاویر جدید ماهواره ای به نظر می‌رسد صادرات نفت از فجیره پس از اصابت پرتابه های ناشناس تحت تأثیر قرار گرفته است.  

در حال حاضر تنها ۲ نفتکش در نزدیکی بندر فجیره حضور دارند و فقط یک کشتی VLCC در محل پهلوگیری از ترمینال بندر دیده می‌شود.  

 

پیش بینی می شود، با این وضعیت ماه آینده صادرات نفت خام امارات مجددا کاهش پیدا کند.

این در حالی است که تولید نفت خام این کشور در ماه مارس هم نسبت به ماه قبل بیش از ۴۵ درصد کاهش یافته بود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.