نمایندگی ایران در سازمان ملل: تنها راه‌حل در تنگه هرمز پایان جنگ و رفع محاصره دریایی است

پارسینه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 19:36
نمایندگی ایران در سازمان ملل تاکید کرد تنها راه‌حل بحران در تنگه هرمز،پایان دائمی جنگ و رفع محاصره دریایی است.

به گزارش پارسینه​ به نقل از تسنیم، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک اعلام کرد تنها راه‌حل پایدار برای بحران در تنگه هرمز، پایان دائمی جنگ و رفع محاصره دریایی است.

 

 این نمایندگی تأکید کرد بازگشت عبور و مرور عادی کشتی‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

 در بیانیه آمده است آمریکا با پیش‌نویس قطعنامه‌ای در شورای امنیت، با عنوان «آزادی کشتیرانی»، در پی پیشبرد اهداف سیاسی خود است.

نمایندگی ایران در سازمان ملل، این پیش‌نویس را «ناقص و دارای انگیزه سیاسی» توصیف کرد و آن را تلاشی برای مشروعیت‌بخشی به اقدامات غیرقانونی دانست.

 تهران از کشورهای عضو سازمان ملل خواست این قطعنامه را رد و از حمایت یا هم‌پیشنهادی آن خودداری کنند.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.