ترمیم نوارهای حفاری در دستور کار آبفای خوزستان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 19:43
اهواز ـ مدیرعامل آبفا خوزستان از ترمیم نوارهای حفاری که یک الی دو سال از عمرشان گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین حاتمی ظهر امروز چهارشنبه در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز بیان کرد: ترمیم نوارهای حفاری که یک الی دو سال از عمر آن ها گذشته در دستور کار قرار داده ایم؛ بخشی از نوارها آسفالت شده، برخی دیگر در حال زیرسازی و آسفالت هستند که طبق اولویت بندی انجام می شوند.

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: مدت زمان رفع مشکل شکستگی لوله های آب که بیش از ۳ روز بوده به ۱۲ ساعت رسیده است البته، نُرم کشوری ۶ ساعت از زمان اعلام تا خاتمه است که باید آن را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه اتفاقات رخ داده در پتروشیمی ها سبب افزایش نرخ لوله شده است، اظهار کرد: این موضوع سبب پیمانکاران همکاری نداشته باشند و خواستار اصلاح نرخ قرار داد هستند.

حاتمی تصریح کرد: کارها با اولویت مسائل حاد و پر چالش در دستور کار قرار می گیرند و تلاش می شود کارها با تعامل شهرداری انجام شود تا کمترین خسارت برای همشهریان را شاهد باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.